DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ HİÇ?

14:55 Edit This 3 Comments »


Selam ve dua ile başlayalım.Dostlar, arkadaşlar, kardeşler tüm insanlar yada en güzeli, tek kelime ile Hz.mevlananın dediği gibi "gel ne olursan ol yine gel" aslında ,bu söz herşeyi fazlası ile anlatmaya, yetiyorda artıyor bile değil mi sevgili dostlar.Ortalama insan ömrünün, günümüz koşullarında 60 yada en fazla 70 olduğunu göz önüne alarak ,insan şöyle oturupta bir düşünmeli ben kimim..? nerden ve nasıl geldim..? ve nereye gideceğim..?Etrafımıza şöyle bir bakalım herşey ama herşey bir nizam içinde bu fevkalade düzen nasıl oluşmuş?Evet ciddiyim ,soralım bunu kendimize gerçeklerle yüzleşmekten kaçmayalım ki hem kaçsak nereye kadar kaçacağız.Düşünelim artık şu gerçekleri ALLAH rızası için düşünelim.Dünya kurulduğundan bu güne kadar Mevlamız Rabbimiz Hz.ALLAH (c.c) bütün yarattığı insanlara kendini bildirmiş elçileri aracılığı ile ama herkese,herkes bir şekilde duymuş Hz.ALLAH (c.c) ı.Pekii biz ne yaptık şu an bulunduğumuz yaşa gelinceye kadar hiç aradıkmı Hz.ALLAH (c.c) ı?? İş te sevgili dostlar bana göre ayrıntı inanın birazda burda yatıyor.Hem ne diyor mevlamız "Kulum bana bir adım gelse, ben ona on adım yaklaşırım, kulum bana yürüyerek gelse, ben ona koşarak gelirim.” Arayalım ALLAH rızası için arayalım.Bulupta koşalım ona herşeyimizi bize hesapsızca, cömertçe,en güzel şekilde veren Rabbimize.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

yüregine saglık abi güzel tbrklr..

yurtdisindaki türk dedi ki...

Kardesim süpersin.tebrikler

RUMEYSA dedi ki...

çok saol dayı bizi bu konuda bilgilendirdin siteni gezdim devamını bekliyorum..:D